venres, 14 de decembro de 2018

POLO NADAL, UN LIBRO!

Como cada ano, nesta época do ano, chegan as recomendacións de Nadal!!!!

É unha actividade que me encanta: poder recomendar lecturas que me emocionan, me intrigan, que me poñen os pelos de punta, me fan bailar e cantar, aprender... É difícil decantarse por algún deles!

Ademais este ano, como novidade, recomendamos xogos de mesa. Sabedes que de 1º a 4º facemos un obradoiro de Xogos de mesa, e moitas das recomendacións son xogos que empregamos con eles e lles chiflan. Hainos de memoria, cooperativos, de atención, matemáticos... 

Esperemos que vos gusten!



Se lles queres botar un ollo, están expostos na entrada da bilbioteca!



E para rematar... a nosa selección de libros de nadal, que cada ano vai medrando un pouco máis!!!





Ningún comentario:

Publicar un comentario